Retourneren & Contact

Hier vind je alle informatie over het retourneren van een product en hoe je contact met ons kunt opnemen. We willen het retourneren zo makkelijk mogelijk maken en staan klaar om je vragen te beantwoorden.

Retourneren

Product retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. 
Voorwaarden
Het product dient ongebruikt en in de originele verpakking te zijn. Na ontvangst en controle van het geretourneerde product, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.

Hoe werkt retourneren?

  1. Meld je retour bij ons: neem contact op via info@navonne.nl of bel naar 06- 282 711 81.
  2. Vermeld in je e-mail het ordernummer en e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
  3. Geef aan welk product je wilt retourneren, het aantal en de retourreden.
  4. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
  5. Verpak het product en verzend je retour via de post naar
    Navonne
    Voorsteven 15
    3961 TG Wijk bij Duurstede.
    Bewaar het verzendbewijs.
  6. Wij storten het aankoopbedrag binnen 3 weken terug bij ontvangst van de retourzending.

Waarom kan ik niet gratis retourneren?

De producten in onze webshop zijn met liefde, aandacht en met het oog op duurzaamheid gemaakt. We willen onze klanten de beste service geven, maar vinden ook dat ‘gratis retourneren’ niet past in een duurzaam beleid. Retourneren is namelijk niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof, ook kunnen we de retouren niet zomaar weer verkopen in de webshop. Al deze (niet-duurzame) kosten zou je dan weer terugvinden in onze verkoopprijzen, terwijl dit niet in lijn is met onze visie op duurzaamheid en transparantie. Met dit beleid willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen. Als je twijfelt of vragen hebt over een product, kun je altijd contact met ons opnemen.

Contact

Heb je nog vragen of wil je een product retourneren? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!